Maja Sabolić, dr. med.

spec. pedijatrijske infektologije
Voditeljica – Pedijatrijska infektologija s dnevnom bolnicom

Najuža područja interesa

Završila je Medicinski fakultet sveučilišta u Zagrebu. Pripravnički staž odradila je u KBC Sestre Milosrdnice i dvije godine radila je kao liječnik u Zavodu za hitnu medicinu Koprivničko-križevačke županije. Specijalizaciju iz Infektologije započinje za OB Koprivnica, a tri godine kasnije kreće na specijalizaciju iz Pedijatrijske infektologije za Kliniku za infektivne bolesti „Dr Fran Mihaljević„ kao jedan od prva dva liječnika na specijalizaciji iz pedijatrijske infektologije u Hrvatskoj. U Klinici za infektivne bolesti provela je 12 godina, a od 2015. godine na Odjelu za malu djecu s jedinicom intenzivnog liječenja. Tamo je liječila najteže bolesnike iz cijele regije, poglavito teške sepse, meningitise i encefalitise, bronhiolitise, djecu s teškim pneumonijama, crijevnim i parazitarnim infekcijama itd.

2022. godine započinje s radom u Poliklinici Helena kao suradni liječnik, a sada je dio stalnog tima Poliklinike i voditeljica Ambulante za pedijatrijsku infektologiju u kojoj se liječe akutno bolesna djeca, djeca sa zaraznim osipnim bolestima i infekcijama kože, epidemijskim infekcijama i nejasnim febrilnim stanjima.

Članica je Hrvatske liječničke komore (HLK),Hrvatskog liječničkog zbora (HLZ), Hrvatskog drušva za infektivne bolesti (HDIB), European Society for Pediatric Infectious Diseases (ESPID)

Obrazovanje

SPECIJALIZACIJA

Specijalizacija iz Infektologije od 2011 – 2014 OB Koprivnica, Klinika za infektivne bolesti “Dr Fran Mihaljević”

Specijalizacija iz Pedijatrijske infektologije od 2014 – 2019, Klinika za infektivne bolesti “Dr Fran Mihaljević”

POSLIJEDIPLOMSKI STUDIJ

Poslijediplomski specijalistički studij “Infektologija”, Medicinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Stručno usavršavanje

• Usavršavanje iz intenzivne medicine u Klinici za infektivne bolesti „Dr Fran Mihaljević“ i Klinici za dječje bolesti Zagreb
  • Tečaj UZV u hitnoj medicini i jedinici intenzivnog liječenja WINFOCUS USLS-BL1, Zagreb, 2018.
  • Tečaj UZV pluća i gornjeg abdomena, Hrvatsko društvo za hitnu medicinu HLZa, Zagreb, 2023.

Tečajevi trajne edukacije i kongresi

• Racionalna i razborita primjena antimikrobnih lijekova 2011.
  • Bolesti gastrointestinalnog trakta 2011.
  • 12th International Symposium on modern concepts in endocarditis and cardiovascular infections 2013.
  • Najnovije terapijske i dijagnostičke smjernice u pedijatriji, 2014.
  • 1.Hrvatski kongres putničke, tropske, migracijske medicine i HIV-a, 2014.
  • Simpozij u povodu dana AIDS-a, 2015.
  • Invazivna meningokokna bolest u ordinaciji liječnika primarne zdravstvene zaštite, 2015.
  • IX.Hrvatski simpozij o rezistenciji bakterija na antibiotike s međunarodnim sudjelovanjem ,2018.
  • Simpozij „Bolesti koje se sprječavaju cijepljenjem“, 2018.
  • Simpozij povodom Svjetskog dana virusnog hepatitisa, 2018.
  • Ultrasound in primary, emergency and critical care medicine, 2018.
  • 37th Annual meeting of European Society for Pediatric Infectious Diseases ,Ljubljana, 2019.

Nagrade

• Nagrada Ministarstva zdravstva za najveći broj ambulantno pregledanih pacijenata u 2015. godini u vrijeme sezone influence