Ulica kneza Branimira 71, Zagreb
Dogovorite termin telefonom +38512310067

Pedijatrijska neurologija

• neurorazvojni i neurološki pregled djece od novorođenačke do adolescentne dobi
    • dijagnosticiranje, liječenje, timska procjena i praćenje djece sa spinom bifidom, traumom leđne moždine, stanjem nakon operacije kralježnice
    • dijagnosticiranje, liječenje i drugo mišljenje oko liječenja raznih neuroloških bolesti i stanja uključujući epilepsiju, epileptičkih sindroma dječje dobi, perinatalnih oštećenja mozga, neurorazvojnih poremećaja, glavobolje, cerebrovaskularnih bolesti, nasljednih metaboličkih i heredodegenerativnih encefalopatija, demijelinizacijskih bolesti i neuromišićnih bolesti
    • UZV mozga
    • UZV kralježnice
    • UZV mišića
    • Transkranijski color dopler mozga (TCCD)
    • Elektroencefalografija (EEG)
    • Razvojna medicinska gimnastika

Glavne indikacije za pregled neuropedijatra:

• procjena neurorazvoja u djece od novorođenačke do adolescentne dobi
        • pregled djece s neurorizičnim čimbenicima (prijevremeno rođenje, mala porođajna težina, niski Apgar score, porođaj vakum ekstraktorom, medicinske komplikacije prije ili tijekom poroda)
        • dojenčad s poteškoćama sisanja i gutanja, s tremorom, dugotrajanim plačom, izvijanjem u luku, „prečvrsto” ili mlohavo dojenče
        • konvulzivni i nekonvulzivni napadaji u djece (uključivo febrilne konvulzije i epilepsija)
        • glavobolje
        • sinkopa (gubitak svijesti), kolaps, vrtoglavica
        • rani poremećaji komunikacije
        • poremećaj u razvoju govora
        • ADHD – hiperaktivnost s poremećajem pažnje
        • cerebralna paraliza